en modell som inte vill va me

Jag är en duracellkanin mamá har rätt i det. Hm ….när jag var liten dagdrömde jag mycket, jag  hade  lätt för att leva mig in i lekar och glömma bort tiden, springa runt i klänningar och jag var alldeles säker på att jag var snövit. När jag åkte bil och satt och tänkte, tittandes ut genom fönstret, var det ju helt självklart att jag var en prinsessa som hade rövats bort som liten och nu så letade ett helt kungarike efter mig. Idag är jag samma energiska person.

.....hur många olika smaker det finns på choklad. Marabou POLKA me like MUCHO! Eller rättare sagt jag älskar den! behov för choklad obesvarad kärlek Därför är choklad bättre än sex ...


Okej om det skulle vara så att tvätten bara behövdes kastas i maskin? men den ska ju hängas? maten ska lagas, det ska städas. Jag verkar ju hinna med allt alla blir glada och nöjda, jag hinner tom att träna, titta på tv, läsa böcker och vara social.
När jag vaknar, skruvar jag upp fjädern och kör i gång vardagen ... som en duracell kanin beter sig. Full fart och fylld med mycket energi…..  när jag bytt om i danslokalen 07.00. Kom första tecknet. Idag var inget kul alls…... Jag vet inte jag rörde mig men kände mig halv död…=(…. Jag som tränat  ihjäl mig i timmar.  


Helt plötsligt började alla tankar snurra och det kändes som att hela huvudet skulle sprängas. Jag fick panik och kunde knappt andas, det var sjukt läskigt. Så jag sa stopp, igen =)….O va glad jag är för det. Visst jag tycker det e roligt med workshops, men jag kan inte börja hoppa in i allt o annat. Man får boka mig, jag har rätt att säga  NO!.
Jag är rädd bli pressad till det där som en gång var. ”att någon annan sätter en ribba för hur mycket jag bör klara, av som jag aldrig når upp till” Och börjar göra det som andra gör, snarare än att göra det jag själv verkligen vill. Men idag på morgonen, blev det press utifrån igen. Jag hatar när folk pressar mig.


Jag har en extremt hög nivå. Och eftersom jag ständigt jämför med mig själv och vill mycket. Jag ser att jag utvecklas, annars skulle jag inte hålla på. Driftkraften är just det utvecklingen. Det gör att jag ständigt känner mig intresserad och vill mer ….. Jag har en enorm självdisciplin, vilket är bra ibland… men idag fatta jag JAVI är jättestressad. Jag trodde inte det, för jag tänker inte ständigt på vad jag borde göra i stället för att ta tag i det.JAG GÖR ALLT.

Kan det ha med att jag alltid levt så? fast jag inte haft ”att göra lista”. Jag sitter inte och läser o tänker samtidigt på att jag borde göra, ……dilemma=? …. Pillan du har rätt, nu gäller det verkligen att göra saker som jag vill. ABSOLUT inte för någon annan. Musikal skiva på G!!! BRAVO!javipavi


Ok, det sägs att män är från Mars och kvinnor från Venus. Med denna kille är från Saturnus. Joel Kinnaman does it again …..han är INTE från Sverige alla fall, hallå kan man se mer Italo ut?!! Varför ser inte alla svenska killar ut så..=? vart finns de?
Folk kommer ju att krocka när dom ser bilderna förstår inte MQ det?!.................blir ju värre än H&M reklamen =) ..SHIET!!!! Killen är ju uppsmetad överallt...ha ha. Tur att jag inte har något körkort att förlora. ...


Ni som undrar, jag tänker konstant på vad jag äter. Men sånt här kan jag äta som mysmat, utan… att oroa mig för att rulla.....Gott o nyttigt med frukter


1 eller ca 2 kg vattenmelon
200 g fetaost
Florsocker eller salt
(1 dl cashewnötter om man vill)
Skär vattenmelon i stora tärningar. Lägg upp och strö över cashewnötter och fetaost bruten i bitar.


2 liter jordgubbar
1dl créme fraiche
1 apelsin skal
4 msk florsocker
2 tsk vaniljsocker
1 dl kvarg
Digestivekex krossat
Choklad hackad

Vispa fraichen med skal, florsocker, vaniljsocker o kvarg.
Varva lätt med kex o choklad o sist jordgubbar.

 

 

Kommentera

Publiceras ej