Så skulle börja klockan 07.30 i morgon, och dagen därefter var jag ledig! Glädje.
Men vafan, jag har räknat ut att jag dansat o sjöngt i ca 28 tim på 5 dagar, sammanlagt denna vecka. Och det är mycket mer som går till planering, vet inte tar i för mycket till sept.


Så idag hamnade jag i sjukhuset igen =(…...i stor staden. ..massa sprutor igen.Det kommer bli en hel del shopping imon Valborg för att slappa. Japp, jag har lätt att bara vara SÅ energisk…
Jag kommer köpa glass imon, .. det är kanske inte det bästa glassvädret?
Tråkigt….. jag kommer få i sånt fall. Stirra. Upp. I. Taket. Eller väggen. Har fått träningsförbud igen, blodvärdet e nere igen. Har så svårt att sitta still.
Snart kommer mia sorella! Ska bli riktigt kul att träffa henne.
AJ! är ett mycket passande ord just nu. Jag är helt sönderbränd av modern dans! Fötterna  gör ont


Tankar:

Snälla detta är viktigt!!!Varje dag behöver människor blodtransfusion, alltså överföring av blod från en annan människa. Det går inte att framställa blod på konstgjord väg, utan blodet måste komma från riktiga människor. Sjukvården anstränger sig för att göra oss medvetna om att vi behöver hjälpa till med att ge blod, men även om antalet blodgivare ökar hela tiden så är det ändå alldeles för få människor som ger blod för att det ska räcka.Du har säkert hört talas om att det är brist på blod inom sjukvården. 3% av Sveriges befolkning som ger blod idag. Det finns för många sjuka människor och för lite blod på sjukhusen.


Förorten =
en del av problemet, områdena har överdrivet dåligt rykte. Det ryktet följer med ungdomarna som bor i området. Då får ungdomarna en negativ bild av sig själva. Jag har sett många exempel på det. Det är oftast så att det inte ser det själva. Synd TRO PÅ ER SJÄLVA, detta måste ni göra själva =D


”Efter det att Adam o Eva ätit av frukten var deras första reaktion att börja se på sig själva” (ahahaha öh? jag såg mig redan innan!!!inte han =(...)

jag behöver mer självförtroende och självkänsla= jobba med dig själv
jag ser bara mer och mer fel på mig själv och blir bara ännu mer deprimerad= jobba med dig själv
jag duger inte till nåt och jag är helt misslyckad...= jobba med dig själv
hur gör man för att tycka om sig för den man är?= jobba med dig själv
kommer man någonsin vara helt nöjd och kunna älska sig själv? = jobba med dig själv
Ta ansvar över ditt liv!

Sötis hade rätt, desperation i nätet =).....dejting desperat? verkligen




Jag har jätteont i fötterna. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen... Känns som jag ska tuppa av eller något. Blodvärdet e veklingen lågt. Har fått sprutor Har tagit tabletter så hoppas det avtar snart. Nu ska jag bara slappa hela helgen.



www.geblod.nu

Kommentera

Publiceras ej