Ingenting e nyttigt längre. Alltså vatten kan ju vara  jättefarligt kan orskaka saltobalans i kroppen och du kan dö. Speciellt vid träning så är det vikigt att se upp med symtpom som trötthet, yrsel mm. ELLER HUR!?
Joho, det var nytt. Javi borde va död nu, helt enkelt jag dricker SÅ mycket vatten!flera liter per dag.


Men då måste man tänka i hur mycket vatten är farligt och får jag inte i mig några salter alls via min kost. Inte gärna dricker man vatten när man är otörstig och det är jobbigt att få i sig det men det är svin viktigt om man tränar. Tränar man en varm dag och svettas mycket då får man ta på lite extra salt på maten eller i dryck.Eh?


Jag sa att jag skulle åka in till stan efter BA men det blev inte så utan till tandläkaren. Jag e lokomotivets chaufför för er som vill veta hehe =) …Jag har nyss fattat att jag kör mitt tåg. Så idag efter tandläkaren har jag tagit ledigt vilket känns hur skönt som helst. Kan ju inte öppna munnen. Blir tvungen att skaffa ny mobil inom kort.. saken funkar inte som den ska.


Lite funderingar kring min träning:
Är gnällig, gillar inte att vara gnällig tycker inte att det är likt mig att vara så men så är jag just nu. LESSSSSS på allt! Att borra hål hoss tandläkaren har varit GÖR EJ SAKEN BÄTTRE! Dels har jag övertränat jättemånga gånger, men jag har nästan aldrig gjort övningar fel och därmed skadat mig….. så det vet jag men
Frågan är : ÖVERTRÄNAR JAG? Fan jag kan inte svara på det. Jag som brukar veta.


Pillan kan det vara så att jag är där ….men ändå inte där =(……så e det jobbigt.
Orkar inte med mer just nu... Mycket e jobbigt på en och samma gång. Är Trött och less, Seg och slö. 0% Soul Peace. Behöver mönsterbrytare. Kommer tillbaka i ny tappning senare. Om någon dag, vecka eller månad?


Vill bara komma med en sista sak o det är att jag hatar FALSKHET, jag ogillar falska människor. Varför ska man vara falsk? kan man inte bara vara sig själv? är det så svårt? Runt omkring mig ökar falskheten så jag slänger upp en bild till er alla falska där ute. Att vara falsk och ljuga är något som borde vara förbjudet.

Visst alla drar en vit liten lögn ibland och det är acceptabelt i viss mån, men om såna här saken bör man inte ljuga. När det är andra personer inblandade, och framförallt när det är andra personers känslor inblandade.Nu var det ju så att jag var observant från början bara för att jag kände på mig att det var något som var fel. Så igentligen bryr jag mig inte om hur ni betér er för min egen skull, men jag tycker synd om de stackarna som inte fattar att ni bara är oseriösa och har "kul" på deras bekostnad. för det är ju de som står där i slutändan, helt förstörda. Kul då skriver man små brev, o låtsas på att INGENTING har hänt!!!!


Hallå JAVI e inte falsk, ska du snacka med mig igen förväntar jag mig lojalitet. Det går inte behandla folk som skit för att sedan vara ”vänner”. Kanske funkar så med andra i branschen som e såna, men inte med MIG……. i me basta!  …amico lai capiche?

Hade det inte vart för att jag e så väluppfostard kristen, skulle jag hata falska personer.Eller jag ska inte säga hata för det är ett så passt starkt ord, men jag ogillar er något fruktansvärt mycket!

Hur skyddar du dig mot falskhet.
För det första ser du bra ut dölj ditt utseende med en mask,  chador så slipper du falska människor garanterat. Om du inte har lust att dölja ditt ansikte så kan du alltid göra följande:


1)  
Smöra aldrig mot en människa bara för att människan ser dömande ut. Är en person dömande var dömande tillbaka annars gör inte människa reträtt.
2) Hälsa aldrig på nya människor chansen är att de blir otrevliga. CHANSA inte du bränner dig!
3) Folk du inte känner ska du definitivt ta o skita i. Hälsa inte ens, utan vänd bara ryggen och gå därifrån.
4) Framhäv dig själv och håll inte låg profil bara för att vissa mår dåligt av din existens. Det ska vara DU DU DU
5) Regel  var dryg mot de flesta för då börjar folk smöra mot dig automatiskt.ajajajjaajj
6) Var alltid utmanande även om folk tror att du tror att du är nåt. För du behöver inte bli omtyckt av nya människor
7) Du ska inte vilja ha kärlek från andra människor. Det är en omöjlighet att bli älskad av alla snarare kan du bli hatat och lurad av alla till slut.
8) Den viktigaste punkten: Tro aldrig på vad folk  säger, specielt om de säger sig vara ärliga.

Ännu bättre: Stäng in dig i ett rum o gå aldrig UT!


Jag e less på folk som aldrig mognar.Igår var jag förbered att hon skulle komma, jag sa till henne  ”Detta kommer inte funka, jag har tappat lusten. Vill inte jobba med någon som velar med tider hela tiden” Det roliga med henne är att hon alltid skyller ifrån sig. Jag sa till henne att det var lugnt, fast det var det ju inte! För jag lovar att hon inte skulle sagt något, om jag inte öppna käft först.
Men jag sa till henne ”Bestämmer man en tid så gör man. Jag och alla andra planerar sina liv det e inte bara du som finns.”
Men nej! detta fatta hon tydligen inte? Alltså, detta fick mig att fundera. Hur e det möjligt hur kan en vuxen människa vara så blind och inte respektera andras tid och liv?!
Snacka om att inte visa respekt över huvudtaget.  

Då säger hon att det skulle vara bättre om vi kunde ses oftare? ÖÖÖHHHHhhhh, Men alltså märker hon inte, hallå eller? hör du på dig själv tjejen …först har du inte tid, sen vill du ses mer?

Nej tack =) jag e så glad för mitt agerande jag känner inte! vill INTE ha såna människor omkring mig. Nej tack vi har jobbat innan, då funkade din lilla lek.
Men jag har ändrats evolution. Ajajajajjaja jag e glad jag äldre o mer mogen. Jag har växt ifrån det. Men det e la så, vissa växer aldrig de mognar aldrig. Det ser bara sig själva och inga andra. Sorligt att se.


Japp så sant =) äpplen rules! skiva upp äpplet i små bitar och häll kanel över. Jätte gott tycker jag! Kanel ökar även fettförbränningen sägs det. Det är också gott att doppa äpplebitarna i Kesella. Vill man ha det extra sött och gott så finns det även Kesella Vanilj . Jag e tokig i bananas =) Skiva en banan i keso är ett perfekt mellanmål. Passar även bra direkt efter träning eftersom det innehåller både snabba kolhydrater bananen och massa protein från keson.


1 kommentarer

Marie

25 Mar 2010 19:59

Hej! Var tog du vägen??? Du bara försvann från FB??? Jag ville bara veta, så det inte var jag=0.

Hoppas allt är bra iaf=). Kram!

Kommentera

Publiceras ej