Sur som salt. Sur som fan. Vaknade med detta groteska skithumör, men hoppas inte på att somna med det. Har verkligen gjort allt jag kunnat för att bli på bra humör!...fan va trött ja varit spelat in, möten massa saker..

Jag har fixat mig, men då blir mitt skithår fel, FAN VA LÅNGT DE ÄR =/.......Jag har städat, men då blir jag bara arg över hur slö jag är. Jag har till och med köpt en stor chokladask full med Paradis choklad! Hjälpte det..? ....mais NO , för chokladen var inte god nog för min mun.

Seriöst börjar känna mig som en gammal kärring! Varför? Jo, för jag sitter här, jag tittar ut genom fönstret, beundrar den vita snön som om jag aldrig sett snö nångång, räknar ner dagarna till julafton. Jag kollar på nyheterna, och vädret.

Mamá e är helt sjukt, den nya kläningen till julkonserten e SÅ snygg.

Så nu sitter jag här med mitt roliga humör, ....måste sova
lyssnar på MOZART musik och vill bara skrika över hur arg jag är.
Men VAD är jag arg/sur över då..? INGENTING ZZZZZZzzzzzz

Nu har jag fikat gottigotti med Mamà o Al! Lite skumtomtar, kladdkaka med grädde, och några mandariner gjorde mig på lite bättre humör.

Planer för morgondagen! MASSSSSAAAAAAA, trevligt trevligt :)

 

bra:

Vaniljdoft

Jul!!!!!!

JAVI äääääälskar snö! Älskar jesus.. Så mycket….gud att du gett mig livet…att jag andas

Lea du e mitt allt, tänk att jag har dig

blääää:

Sega datorer!

Som t.ex min dator! Åh, jag blir galen på sega datorer som tar 10000 år på sig att starta..

Glögg!

Äckligt. Smakar illa. Luktar gott, faktiskt.

Att inte få sova ut!

Man MÅSTE FÅ SOVA UT IBLAND……

 

Kommentera

Publiceras ej