Det är konstigt, i nästan hela veckan har ja sprungit hit och dit med en otrolig viktig idé i huvudet, det är nån slags snill idé som helt omöjlig att få bort från mitt huvud. Men hinns inte…. fan va ja hatar det….. JAG HINNER INTE

Man kan absolut inte bryta sin in eller slå sönder idén för då går hjärnan i sönder. Om jag ska hålla på att flyga kors och tvärs och ha jätte bråttom hela tiden och ibland vara helt hysterisk. Måste ja ta tag i vissa saker……. Men just nu känner jag mig som en slags ömtålig behållare. Ibland känns det som jag spricker som allt måste ut…. QUE ES?

Släpp mig fri! Jo, tack!tycker om när människor e bestämda. Att inte ta ett beslut är oxå att ta ett beslut!
Profesor Freud, ursäkta att ja stör ja bara undra varför, håller jag på så åker hit och dit i panik?  har du ett förslag. Varför stoppar jag inte tåget ibland=? och väntar en timme om det är så. Så kanske det inte känns som jag vill banka sönder huvudet mot ett bord eller nåt. Ibland undrar jag om jag har tankar om AAAAAAAAAallt. Nej jag måste sluta skriva och gå och lägga mig och sova.

Jag ska inte lämna in cykel på reparation  igen FY! Fan va dåligt skulle fått den på tre dagar… fick den efter 8.



Saker ja tycker är läskiga:

Stora hundar
Gubbar som dregglar med ölburkar i handen
Tomma spårvagnar
Ensam hållplats
Höga klippor, tomma gator, … närhet?
Polisen, ambulanser med tjuntande sirener ,tanken går snabbt igenom i huvudet att någonstans har det slutat illa för någon……. Jag känner att ja vill gå dit o hjälpa till.
När jag går i stan o folk stirrar på mig!
Jättespindlar!
Clowner

Kommentera

Publiceras ej