woaaw de va ett bra tag sen jag var inne och skrev ett riktigt inlägg.

Saker o ting rör sig .

Jag har tidigare tänkt på att livet liknat ett tuff tuff tåg , en prinsses tårta och även spekulerat i vilket fordon? Om det är Ahlgrens bilar som jag färdas i, i min livsresa? Men det viktigaste är att MAN väljer sin livsväg.

Till min bella sorella ti amo. Du är fantastisk jag älskar dig så mycke du är min stora idol=)!


Så till livsvägen bestämd din stig: lyssna inte för mycket på vad alla andra tycker att du ska tycka, välja, göra. Detta inkluderar självklart även denna blogg med Javis tankar och det jag skriver utan gör det som känns bra för dig.

Det är ju bara du som kan leva ditt liv och ingen är så bra på att vara DU som just du själv. Klä dig som du vill och gör det du mår bra av. Det här är viktigt anser jag. Livsviktigt! För ingen annan kan gå just den väg som är DIN!

Och glöm inte det viktigaste.

Det är svårt att gå sin egen väg, därtill man måste vara modig!

Dels att våga välja själv, och sedan att vara beredd på att gå vilse. Jag trivs med mitt liv och den frihet det innebär.




Porcellino.... 1&2?Tango miss the target=?

Kommentera

Publiceras ej