sitter här brevid , vi gör ingeting typ jag klapar på honom han satt med mig typ.....”krrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmm”jag fick en varm känsla i hela kroppen när jag fick höra han
Jag behöver inte längta till den dagen då jag har en egen söt älskling jajajjaja , ja har ju en EN!


Var legendarisk..............dag ... mys med vänner räddar viken dag som helst. Idag har jag bokstavligen myst bort HELA dagen S inte alls likt mig men har verkligen ingen ork ... jag känner mig så oerhört tacksam för de vänner jag har, jag kunde verkligen inte ha bättre. Att känna att man verkligen kan vara sig själv utan att beslöja vad man än anser om saker, det är ju åsiktsskillnader som gör en kul diskussion....=)..... sen även mamma som mer är som en vän än en mamma o mia sorella Nene som trots att hon bor långt bort kan ringa och ha annat att nåt inte är bra...vad skulle jag göra utan dessa personer som bor i denna speciella plats i mitt hjärta?


Jetlag hur länge har man det =?......
jag somnar i bussen...när  jag går .....överallt..min blodvärde i kasst oxå icke bra! Ja har hepatit!=?Har varit uppe hela natten och sprungit på dass....kom i säng kl 4 och nu imorse var det samma sak....ja mår verkligen skit....Annars kanon ja mår prima jajajajajaj IM SICK

Härlig här hemma, kalasglad som jag är, är jag glad att få gå i snön halva vägen hem,myst..O MIERDA!!!!! Så kallt


Nu blir det MASSA tomte skum jajajajajja Tycker sjuklingen förtjänade det....=)...o te samt lite repriser o Solsidan va F! E det=? på tvserier som missats i veckan puss på er alla!

 

Kommentera

Publiceras ej