Vad händer om man tittar sig i spegeln.

Det sägs att alla reagerar olika på olika droger …..Vissa kan se himmel, blod och bölder, andra prinsessor o prinsar, andra kan se ett landskap regnbågar medans de flesta ser två ordentligt stora pupiller. …Om droger vet ja ingenting om, de får ni hjälpa mig med. Men att de försöker fly ...de fattar  alla.............

....Men om speglar vet jag om. Men att våga se sig själv i en spegel, att titta in det är inte många som gör det. Det krävs stake, att våga se sig själv naken. .........

Att ta ansvar för det man gjort och gör sig själv, och andra. Att se sitt ansikte ruttna ner o se skeletten  mer o mer… utan någon drog.

Att våga se ett förvrängt ansikte tills, man börjar stirra in genom pupillerna och beskådar själen ….sitt verkliga jag
Först då kan tankarna rusa iväg och man ser vem man är, och det är inte många som tar det ansvaret för sig själva. Att acceptera den. Den man har varit och vart man är på väg..OFTA  skrämmande när man kommer till vars ens liv barkar iväg åt. .

....jo, tack går omkring och spanar extra i spegeln efter helgen, då min underbara, läckra vältränade älskare för natten verkligen dyrkade min kropp totalt och uttryckte flera gånger hur fantastisk den var!! .... Mmmm, jag tänkte det..
Men jag minns fan inte vad han hette...
Sök på Pannkakan..

Ja e grymt sjuk i njurarna detta känns mycke tungt, jag har gjort massa tester. Varit hoss läkaren o så, shiet vet fan vad som hänt showat ihjäl mig? lite orolig börjar jag bli.

Dilemma, din känsla, din fråga. Men de e grymt att agera som luft....som ingenting har hänt. Eso NO es respeto amico......


........ Men fly är en meningslös självbedrägeri. Man kan inte förneka känslor eftersom de kommer att uttryckas på ett eller annat sett...............kroppen kommer vilja explodera. Känslor är någonting verkligt, tankar som inte kan slås bort. Det leder till ångest.....De är inte abstrakta begrepp.

Respeto, visst de e så viktigt. Jag tänker på det, ännu mer nu när jag vet vart jag kommer ifrån. .......Vem han var ”För att få respekt måste man visa respekt” Respekt är svårt ord, men när jag kolla på TV idag o såg människor kriga o gråta. Sen lyssna jag på min kompis problem …tänkte ja inte konstigt ….att de finns krig!


RESPEKT=
Tänk att ett sånt ord.....hur kan vi glömma den? Att respektera någon är att inte köra över någon, att inte förlöjliga en individ, att ta personen på lika stort allvar som man skulle ta sig SJÄLV.

Ja, respekt är nog att visa någon hänsyn men också att ta personen på allvar.

Spegel, spegel på väggen där ... Spegel, spegel på väggen där vem dansar som jag lär? ...... jajajajaja mais inte du amico
Vi har precis överlevt en....... Nätt och jämt, känns det som....o så en till my god Tess. Come on what the F!matt och punkterad, enkelt uttryckt. 

Jag ser dig...sa hon ...eller han...mais alore jajajjaja

För att se andra, måste man först se sig själv ..eller?



VANILJ SOCKERKAKA

3 Ägg, 3 dl Socker, 1 dl Kokande vatten, 3 dl Vetemjöl, 3 tsk Bakpulver

Fyllning: 125g Margarin eller smör, 1 dl Mjölk,4 msk Vaniljsocker


Vispa ägg och socker till ett vitt skum, blanda sedan i vetemjöl, bakpulver och det kokande vattnet. Häll smeten i en 2 liters form och grädda i 40 minuter i 200 gr i nedre delen av ungen. Låt kakan svalna och dela den i 2 delar. Koka margarin och mjölk häftigt i 2 minuter tag av grytan från värmen och vispa i vanlijsockret. Dränk bottnarna och sikta florsocker över.

Kommentera

Publiceras ej