Ligger i soffan och känner hur tröttheten värker i kroppen, världens längsta och värsta dag är nästan slut. Fantastiskt! Duschad, ren och fin, mjuk som sammet och fräsch vaniljdoft….ändå…ikväll är det ingen som viskar vackra ord i mitt öra, påpekar stjärnorna i mina ögon och hämtar mina tofflor. FAN va alla e fulla av skit. Detta landet gillar inte mej!


1. Jag vill ha en man.
2. Det finns ingen.=(
3. Jag ska köpa en BLODHUND!.
4. De är kärlekfulla men, de vill INTE va ihop med mig ajajjajajajajaj.
5. Jag är öppen för äventyr=SI!
6. Var fan är äventyren……HÅLLÅ=?
7. Jag bor i Sverige.=IGEN!BLÄ
8. Hur gick detta till=?
9. Alla snygga killar bor i Sverige.MEN de tycker inte om mig.
10. Jag e sjuk i njurarna
11. Hur gick detta till=?
12. Idag på jobbet lyckades jag göra sönder klacken IGEN!
13. Hur gick detta till=?
14. Tänk om han var en groda, då hade det varit lättare att hitta honom.


Inte konstigt att jag har hemlängtan… hur kan ja ha det…. ja e ju SVENSK. Nej, för jag hör inte hemma här längre, jag har sett något annat, levt något annat, fått något annat. Ibland känns det som jag är en vilsen figur med för många skor.


Jag står med ena foten i LAmerika och andra i Göteborg. Fortfarande inte riktigt beredd att inse att jag nog måste bryta upp, fortfarande med hopp om att det innan sommaren ska dyka upp denna någon eller något som gör det värt för mig att stanna här……. Jag hoppades att det skulle vara en han, ett jobb, men det var det inte. Om inget händer snart står jag snart med båda fötterna i Latino igen.

bästa Kvinnliga Huvudroll Natalie Portmannnnnnnnnnnnnnn får den för Black Swan,FAN!!!det vill javi


Kvällsbön.Vinter verkar hänga över Sverige, himlen öppnade sig och grät tillsammans med mig. Det enda jag vill är att andas…jag har ont, vara vaken till soluppgången. Snälla gode gud.......  Amen.


Gratinerad frukt med kokos & ingefära


2 st bananer
2 st kiwi
1 st ananas
½ dl råsocker
1½ dl  kokosflingor
1 st lime, saft & rivet skal
2 cm ingefära
½ l vaniljglass


Gör så här:
Sätt ugnen på 200 grader över värme. Skala & skiva frukten. Blanda socker & kokosflingor i en skål. Tvätta limen & riv skalet. Riv ingefära & blanda med limeskal, kokossockret. Lägg frukten på en ugnsplåt eller gratängform & pressa över limesaft & strö över kokosblandningen. Grädda tills ytan blivit lite brun & servera varm med lite vaniljglass.

 

 

Kommentera

Publiceras ej