........”Kan försäkra dig om att delete knappen är väl intryckt,,hoppas du och din mamma gör likadant,, uppskattar inte att hon ringer mig.
The end.”


men....... FORSÄTT INTE SKRIVA DÅ!!!!!!FATTAR DU ELLER
Detta börjar bli otrevligt, DU FORSÄTTER SKRIVA TILL MIG. Det börjar likna stalking, sluta SKRIV till mig fattar du eller!? JAG VILL INTE HA KONTAKT MED DIG. JAG SADE UPP VÄNSKAPEN FÖR FLERA MÅNADER SEN! FATTAR DU ELLER.

Jag skriver mitt inlägg igen så du fattar:


Du  var mitt allt, kanske för mycke för mig. Du har funnits varje sekund, minut i mitt huvud. Jag ringde dig, en gång bara för att kolla om du mådde bra. Fick en magkänsla bara......O du lade på…

Jag tror på att vi människor möts för olika saker i livet. Vårat kapitel är avslutat. Jag bestämde det då du aldrig dök upp i konserterna. Visst du hade dina förklaringar, fine de helt ok.......avslutat....

Men jag har lagt locket på. Jag letar efter mer i vänskap. Så e det bara. Jag väljer mina relationer, ja är mer säker på det än förut.

Vi var något som varit. Vi träffades för att hjälpa varandra i stunden av kris. Vi var som syskon o den var otroligt, men nu är det dags att gå vidare.

Där du är du, i ditt .

O ja är jag, i mitt.

Jag kan inte. Jag vill inte vara din vän längre. För att på något sätt kände jag att vi bara drog ner varandra mer i skiten än dra upp varandra, ja fattar det nu. Jag kände att jag gav mer än jag fick.

Du o ja påminner mig om DEM, fattar du? Ja vill inte komma ihåg dem. Jag har lämnat de bakom mig. Jag andas ny luft nu. Du förtjänar det med, dina barn med.


Det betyder inte att ja INTE saknar dig. Jag hatar dig inte, jag älskar dig så mycke.


Men nej tack, jag vill inte ha dig , jag kan inte ha dig i mitt liv. Vi inte gjorda för varandra. Vi är annorlunda. Stör mig inte mer, skriv inte till MIG mer. Är du snäll, min styrka är inte mycke precis som för dig. LÅT MIG VARA ...tack

Ja vill skriva nya kapitlar precis som du kommer skriva nya i ditt LIV,

men inte med varandra.
 

Var snäll o låt det gamla vara, ja har lagt locket på.


LÅT MIG VARA IFRED

J.


Om du verkligen tryck delet VISA DET FÖR FAN!

Gå Vidare med ditt liv.

 

Kommentera

Publiceras ej