06.00…..väckarklocka

06.30 Ska det va så svårt att få ha hemligt telefon nummer?....=?....Halva Sveriges befolkning lyckas ju med det men inte jag. Idag ringde snickaren till mig varför?...varför hade han mitt nummer. Detta har ja aldrig varit med om?

07.00  Ni vet på morgonen och hur man fryser ihjäl när man drar bort täcket? Hände mig idag. Och fortsatte hela jävla dagen! I vanliga fall brukar jag vara lite frusen på morgonen, men sen går det över när man börjar springa mellan möten och letar efter telefoner eller bär runt på papper. Nix, hände inte. Till slut tog jag tog på mig min halsduk, hjälpte inte. Drack sjuttiotre koppar té och höll händerna mot muggen. Hjälpte inte.


09.00 class

Intag TÈ

11.00 YESSSS Italo band på G me likey ajajjajajajajaj


OM LÖRDAG:
Lördag KAOS= ? Efter e n stressig lördag morgon var det utgång för  Javi alla lyckas ju med det minst en gång i veckan, vad det som gör att det är omöjligt för mig att greja det?
Jag hade alla ingredienserna  som behövs snygg kläning, bruna ben, cider, städad lägenhet, tvätt tid, mamá som tjatar om avokadorna, sminket, bananerna, AlPachino, NYteve, Bra film. Är det så mycke begärt? Jag tänker mig att de lungt och fint, detta kommer gå galant ska träffa de andra senare efter dansjobb. Mamá och ja kommer gående i Götaälvbron berättar om vad, vi gjort i veckan. Hon pratar lite om vad om hur det var när hon var liten i SydAmerika bla bla....När vi kommer fram till lägemheten ska hon sitta i teverummet o äta lite, medan jag går ut o springer mina km. Efter det äter vi nyttig och gott och jag och mamá dricker varsitt glas vin till. Mysig både jag och hon UPPSKATTAR varandra, och då finns det inte många timar kvar tills jag ska iväg......Jag byter om...bye bye  mamá


Lördag 15.00

UT o springer, jag har lärt mig att det är bra att börja i god tid, annars kommer man stressa i sista stund. Men när ja ska ut i utgången, sitter pundare o knarkar i ingången, de ligger i högar o bråkar och skriker och frågar”hörru, ska du ut!ska du sporta...bla bla!””Kan vi få följa med?””Kan ja få slicka dig?”


......och massa USHhh!och så vidare ända tills man blir helt galen...och vill skrika ”SHUT THE FUCK UPPPPP!!!jag blir tokig”
Går ut springer i 150 jävla skit! Ass sne. Så, smart som ja e startar ja alltså redan vid tretiden på eftermiddagen med förberedelsen inför kvällen=?....”jag känner för att dunka huvudet mot väggen.”

“Snälla Javierita!, no te pongas asi”. Hör jag mamás tjatiga mammaröst.



15.40 Duschar. Andas in o ut. Ringer Bostadsbolaget journummer.
”Nej, du får ringa polisen vi kommer inte på sånt...bla bla....”
”Jo, fast ni kanske ändå kan ringa!?! de e ändå fem män som var på mig det var rätt otäckt. O de står journummer. På de fina magneterna ni nyligen lämnat ut till era hyresgäster. De sitter o knarkar i svalen.”


15.45 ...Polisen!
”Jo, ja bor i XXXXXXXX o de e så bla bla......”
”Vänta ska koppla dig......”...suck får vänta. O ja tror ja spyr vad trött ja på allt o alla. Min mamà mitt i det hela.

”No, Javiera ska vi åtminstånde sitta en minut tillsammans och prata?”
”Men mamá!” säger jag med min jag försöker låta snäll men har ett starkt inre tryck = NO!jag kanske inte hinner sitta me dig just nu, men jag vill att vi ska ha lite mysigt ändå. Jag har lite avokado i kylskåpet lägger ja till. Jag ler=) ...(......suck hon e från Mars)


17.00 Mobilen Ringer! Farbror Polis kommer inte de har INTE hunnit. Visst fan tror ja det. De frågar om pundarna sitter kvar ”Perdon?=? de vet la inte ja?!?” de var ju två timmar sen! Ska ja riskera mitt liv igen?=?”

Varför i helvete har Bostadbolaget en jour nummer när de inte har vakter eller e nåt annat=(.


17.03 Står o hoppar i en fot strumbyxan går sönder. Någon har pressat in fel fot ...=? Får cykla snabbt till affären för att köpa nya.


17.20 Willys kön rör sig inte. O ja märker att barn blir gnälliga när de blir hungriga. Fan! vad kön dröjer! jag har lovat LPink att hoppa på bussen 18.15 =( .

Hejdå Mamá jag älskar dig!


18.00 Tvätten är färdig o jag känner mig så sen o stressad. JÄDRA BOSTADBOLAGET!


19.00 Jag känner stressen som pressar i tinningarna, de e inget skoj. Ja vill bara hem.


22.00 shiet han kommer!mais no SNÄLLA inte idag av alla dagar.=?

SLUT PÅ STRESS LÖRDAG!!!!!!!




Kommentera

Publiceras ej