06.00 kan inte sova mer och inte katten heller jag hör hans skrik i mitt huvud. Sömnsvårigheter......Usch, jag kan inte sova. Det är tur att jag är produktiv i min sömnlöshet i alla fall. Jag har käkat Oboy och räknat en massa tandpetare.  KUL och nu är jag alltså inte ironisk, bara onaturligt lättroad!UT o springer

Intag…?!? ( som åker upp=(….Oboyen )



Om att vara snäll

 

10.00…class Idag känner jag mig DOMINANT och RIVIG. Jag säger GRRRRRR som ett lejon och kreativiteten flödar! Vet inte varför, faktiskt. Temporär personlighetsförändring eller för mycket stillasittande, kanske. Kom på det idag och blev sne på mig själv …mitt problem var att ja var för SNÄLL…..de började så……typ: folk babblar på om sina intressen i hundratjugo medan alla andra gäspar. Så vågar man inte säga "håll käften", för att man är snäll =?....tick...tack...tick...tack..... man säger inget för man vill vara SNÄLL!!!...Hatar att vara snäll, skall sluta med det. Fast egentligen är man ju snäll för att personen egentligen inte är elak eller dum eller nått. Så man kanske kan vara halvsnäll?............ELLER?

 

13.00 Häpnadsväckande …VAD ALLA stirrar!!!!..har på mig mössan ja o Pixie valde ut i Ginatricot o alla stirrar i stan=? Ja känner för att försvinna…i stan.Ser ja så hemsk ut, ja blir lessen…..SNYFT. Ringer Lpink om produkt till håret, tur at ja har så mycke ja tappar så mycke...FRÅGA? stressar ja mycke?


MIA SORELLA

 

13.20 gråter saknar mia sorella…Nene vart e du Kom hem.

Intag LPinks omeltt (inget kvar=(!?!)

 

17.00 Jag har alltså bytt kläder femtusen gånger nu, allt från högklackat till stövlar till topp och klänning till tajta byxor och skin jacka. Ända sen jag fick inbjudan till utgång igen=? O ja e ledig=)!!! NU har jag ont i magen VARFÖR?. Jag har ju bara min endaste kropp att klä, då kan man väl inte säga att det är så svårt eller hur?....Me pressen vart kommer den ifrån?

Att gå UT!

 

Alla andra som kommer =?.........................läskigaste av allt så tänkte ja aldrig förut. Så tänker bara en kvinna som blivit misshandlad som ja. Alltså brudar kan vara så nervärderande med blickar..Typ Ursäkta, såg du inte att det var för modeller som var inbjudna, hur kommer de sig att du är här? Sen tar de fram vin flaskor o häller över mig…, nej det kanske det inte gör med det känns så ändå ajajajajajaj. Sist när ja o LPink var i Peakok kändes det så=?

Ja hade lust att springa ut och skrika, "LPink jag är rädd det är faktiskt på riktigt vi springer härifrån!"

 


Latin gryta

1 kg benfri karré
2 dl jordnötter
1 dl ströbröd
2-3 tsk chipotlepasta
2-3 bifftomater i bitar
1 grov hackad lök
2 vitlöksklyftor
1 krm svartpeppar
2 lagerblad
1 tsk malen kanel
1 tsk socker
5 dl buljong
2 dl rödvin
Salt
Olja att steka i

 

Rosta jordnötterna i lite olja i en het stekpanna, lägg åt sidan, rosta ströbrödet i lite olja, det får inte bli bränd för då blir den bäskt. Lägg åt sidan.Gnid in köttet med salt blandad med kanel, låt vila. Bryn köttet i en gryta så den får vacker färg runt om. Ta upp köttet, lägg den åt sidan, slå ut lite av fettet köttet stektes i.Mixa ihop tomater, jordnötter, ströbröd, lök och vitlök, till en stätt blandning, häll blandningen i den varma grytan där köttet har brynts i, låt den puttra på svag värme .Tillsätt chipotlepasta, svartpeppar, socker, lagerblad, rödvin och buljongen, smaka av. Lägg tillbaka köttet i grytan, låt den koka upp, sänk värmen och låt den stå och småkoka tills köttet är mjuk, 2 timmar. Vänd köttet ett par gånger, smaka av efter  1 timma, då har smakerna har gift sig…. rör ofta om, den bränns lätt i botten annars. Denna rätt serveras med vit ris och en god sallad, glöm inte ett bröd till!

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej