Höst! …………Regn och rusk jämte vackra solskensdagar med otroliga färger i träden. Nu e det ok att stanna inne, tända ljus, dricka te och choklad samt bara vara. Men när börjar vintern  i november? he he he…. Idag ja=?...så var det JAVI.

Jag överlevde högskoleprovet Jag har lite huvudvärk. Kanske det är en spänningshuvudvärk som framkallats av 8 timmars högskoleprov? Kände mig ovanligt liten faktiskt i min syrras gamla universitet …men mia sorellas närvaro fanns på plats ti amo. MrTango …var med på morgonen o på lunch =).Det gick oväntat bra trots att jag är en konstnär ahahhahahaha. Vet iaf hur allt funkar och bara de kommer att höjjjjjjjjjjjjjjjjjjja mitt resultat till skyarnaAAAAAAAAAA...NÄSTA GÅNG


För att göra saken ännu sämre så fick jag i dag uppenbarat för mig att vi fick en timma längre sömn när det blir vintertid. Jag hade ingen aning om detta=?....estet som alla vi var i salen blääääääääääääääääää. Där stod vi för tidig och undrade hur mycke klockan var! Jag har levt LÄNGE HUR KUNDE JA MISSAT DET HAMILTON? Fråga mig inte hur jag INTE fått ihop den ekvationen efter högskoleprovet. Vintertid klockan flyttas tillbaka. Lätt knep att komma ihåg tycker jag =?

Kommentera

Publiceras ej