Att rulla då får ja lust att skriva helt klart……Skåne me likey=)

Evigt leva i nuet! Det är ju faktiskt det ENDA man har och någonsin kommer ha. Allt du äger är ju det du äger i nuet. Låt mig vara. Jag finns just nu…..stunden.

Mina känslor ….diffust inne i kroppen
gestaltar allt som känns, massa massa känslor

Vill ha mer ....mer .....mer

sliter, fötter. Sant man ska kämpa för att nå dit man vill…. men vad är målet värt om man inte kunnat njuta av resan? envis som ett djur.

Att nå målet… eller vad var målet? 

Orient är spännande och läckert förpackad. Aladdinmotiv med lite tinnar och kupoler i bakgrunden, tillsammans med palmer och en måne mitt i, eftersom ingen sol någonsin förekommer i Orienten ?med ett mönster pryder bakgrunden bakom ordet orient, och flygande, otroligt missbildade pistage kärnor skjuts emot mig SOS!!!.
I min resa provade Marabou Orient ssssssssssssssmak av dadlar Y pistage…Var skeptisk=? vet ej !kommer INTE köpa den igen =( var bara tvungen att testa! Någon av er som smakat den?DON`T
Lite MAS CHOCOLATE Mmm... Mjölkchoklad GRAZIE MILLE!!!!...

Men Marabou lyckas, ibland INTE. Nötterna fungerar inte SÅ bra sorry.Pistagekross,så mycket GRÖNT:ARKIV X är det i. Sen finns det något som ska antagligen  föreställa dadlar, även om det i mitt huvud blev till russin o mandlar och ingenting annat. Orient har en mer vuxen smak, saltare och beskare ton än förväntat och dadlarna ger en seg sötma med en väldigt speciell eftersmak....=?.....=( 

 

Kommentera

Publiceras ej