Men alltså, jag var tvungen att internethandla och slog till. Nu är jag helt paranoid. Gick in och kollade mitt konto efter försvunna miljonbelopp minuten efter. Självklart stängde jag ner internetfönstret helt och öppnade ett nytt till banken, för säkerhets skull. Det konstiga är att jag är otroligt pigg nu. Jag blir alltid så pigg av att springa på kvällen. Om jag springer på dagen blir jag helt däckad och måste sova minst en och en halv timme. Buhu för OS har stirrat som en galning.

Javi o Nene


Fasen CHOKLAD OBOY e farligt=?
Jag tror att varm choklad är något av de få saker som jag faktiskt tyckt om i hela mitt liv, det vet alla som läser bloggen. Det är på något sätt en del av min barndom. Varm, mjukt och doftar gott....jajajajaj JAVI. Nu sitter jag här och är mitt i livet. Jag har nog äntligen blivit vuxen? HAR JAG DET?=? känner längtan och vemod. Det är helt enkelt rätt ok, jag har något som tröstar och värmer.chocolate

Flera nätter i rad har jag pratat med rösten. Det har varit så fantastiskt, precis så som i en dröm. Jag har hört den. Det har varit något speciellt, bara det, att jag fått höra den.
I en hel natt satt vi och pratade, i en annan sågs vi av en slump i en främmande stad.

Det är på riktigt....en röst i natten

Kommentera

Publiceras ej