Stressad? Nej...... Mais No
men idag kom jag på det..Hm.... kan det vara så att människan, egentligen inte är stressad men att det har blivit en liten tradition att man inbillar sig att man är stressad?

...Bara en liten bit :) ELLER HUR :)..Nej, jag gick inte på den tanken. Visst, jag hade kunnat fixat att ta en bit, men jag lovar dig att min hjärna SA NOP!

Idag fick jag ett grymt tempo på min löprundan som jag sprang ute, men fattar inte stegräknaren =? Hamilton SOS? Körde på snabbt trots värmen och svettades grymt mycket. Långa dagar med tidiga morgnar som nu känner jag att jag måste underhålla mig när jag kommer hem så att jag inte somnar. Blir så jobbigt att sova på natten då. ...varför e det så=?...Idag har underhållningen bestått av bland annat bakning och skriva texter.


FLAN alá Gracilká (Leche asada)

½ l mjölk eller vispgrädde
4 ägg
120 g socker

Sjud mjölken.Vispa samman socker och ägg. Vispa ner mjölken eller grädden. Bränn ca 4 msk socker och lite vatten till karamell i en stekpanna. Koka på hög värme tills sockret är gulbrunt.Lägg citronskal i formen. Häll karamellen i formen vrid snabbt  så kanterna täcks av karamell. Fyll formen. Grädda ca 45 min i 200 grader.Låt vila i kylen.