Nene and Me

 

Jag har kommit underfund med att jag har ganska dåligt tålamod med "omständiga människor". Ja, jag vet, jag är förskonad. Kan sova igenom det mesta, under de flesta omständigheter .......men jag kan vakna av minsta ljud och rörelse....=?...Jag har inga problem med att hålla mig glad om än hungrig när det börjar kurra i magen. Jag har inte heller några problem att bara umgås med mig själv om det inte "händer något". Måste absolut inte "hitta på något" hela tiden.

Människor som alltid vill ha något på ett speciellt sätt och inte kan rucka på det.FAN! va trött ja är på sånna människor .

Till exempel finns det människor som om de blir hungriga måste äta på studs för att annars blir de griniga och tvära.Hur svårt kan det vara att bara bita ihop och vänta en timme eller så utan att bli sur? ...... SUCK :-Sför omständiga människor måste vara grymt jobbigt liv för dem?hur orkar de me sig själva?

 

 

Och på tal om splitter, Mandelsplit är namnet på detta bidrag vad ska man säga? ingen smaksensation. Fast det var kanske inte väntat heller.Kanske är det medvetet så för att behålla den släta ytan på ovansidan? varje bit choklad är väldigt sparsamt mandelspäckad. Och vad smaken beträffar, så smakar den Choklad med putte lite mandel i. Nästan exakt som frukt och mandel uuuuuuutan russin, jag tycker om frukt och mandel. Fast ja e allergisk mot mandel och nötter.

 

Kommentera

Publiceras ej