Chokladbollar, kokosbollar, havrebollar. Ja you name it. Al älskar dem... Jag är liksom galen i alla de bollarnaaaaaaaaaaaaaaaa! Igår hade jag en riktig skit dag jag är inte perfekt. Det finns inga perfekta kvinnor. Man kan väl säga att de dagarna är väldigt få hos mig. Jag stressar sällan upp mig, eller mår dåligt över saker nuförtiden. Men igår var en sådan dag när jag kände mig jagad... Jag har jobbat mycket med mitt huvud hur jag vill tänka. Igår vaknade jag med huvudvärk och resten av dagen fortsatte i den takten. Hur jag än försökte vända mina tankar så blev det inte bra, så ibland måste man bara tillåta sig att ha en skitdag.

 

HET pasta med soltorkade tomater, basilika och vitlök

 

Finstrimlade soltorkade tomater, 1 kruka basilika, lite sambal oelek, 1 vitlök. pressad, 3 msk grädde , 2 msk rött vin, matolja

 

Koka pastan. Medan pastan kokar, hacka ihop basilika och tomater.Fräs i lite olja och tillsätt sambal oelek och vitlök.Fräs ytterligare 2-3 minuter på svag värme och tillsätt sedan vinet.Runda av med grädden och rör ihop.När pastan är al dente vänd ner den i såsen. 

 

 

Kommentera

Publiceras ej