... När man kämpar dag som natt . Andens närvaro i mitt liv jag njuter .....  tack herren du som ger styrka halleluja , Jesus vad jag tackar dig...Ängeln som plötsligt bara stod i dörren .. som av egna erfarenheter förstår varenda känsla, tvivel,rädsla. Som förstår  tröttheten, utmattningen.Någon som förstår allt.Sen tog hon mig till min mor......Nej, hon var ingen .... dröm. Hon finns var på riktigt en ängel som Jesu skicka.....tack .....

 

fredax mys som vi gjorde me mor snabbt o lätt=)

 

Köp lite lite färdigt

 Mys bakelse

rulltårta
grädde eller vanilje visp.Jag andvände ICAs BRA=)
inlagd persika eller frukt jordgubbe

gör så här
Skär upp rulltårtan i lagom stora bitar.Sprid upp på snyggt uppläggningsfat. Toppa med lättvispad vaniljevispen och lägg en bit inlag frukten på varje.Den e klar  hahhahahahh.

 
 
buffe, fredagsdax, frukt, grädde, lätt, mys, persika, picknick, snabbt, vanilj,

Kommentera

Publiceras ej