glöm inte framtiden började igår.Att tänka är en fantastisk egenskap vi har fått. Vaknade upp med en väldigt förvirrande känsla. Tänkte på igår. Kände mig hopplös? Al kom och överöste med brumm brumm. Han har ny favorit mat han gluffsar. Jag kan inte låta bli att titta på höstbilderna från förra helgen utan att känna hur det sticker i fingrarna efter att gå ut med systemkameran igen. Obeskrivlig har kört helt slut på benen =?Men jag har, av förklarliga själ, haft en aning stela ben sen förra lördan. Dansen gjorde inte mina muskler mjuka och fina precis. I eftermiddags började jag ballet på stolpiga ben. Efter ett tag började stockarna mer och mer kännas som om de faktiskt var gjorda av kött och blod och jag fick en behaglig känsla.

Tänk på livet, på din omgivning, på dig o alla som finns här och nu….=) tänk om vi inte skulle kunna tänka, vad skulle vi vara då? TÄNK värför glömmer vi det?

Skulle vi vara som stora guld fiskar som inte vet om att den rundar samma udde hela tiden, som tycker att det är fantastiskt att se glasrutan framför och inte slutar titta för att den tre sekunder senare glömt bort att den stått där, sekunderna, som blir timmar, månader och år. Vi agerar ofta som idioter o gör samma saker?, om o om igen???? Jag kan känna mig fri och tänka ,kanske är våra tankar ett påhittat fenomen som bara finns till för att vi inte ska dö av tristess. .......tänk...glöm inte framtiden började igår.

Kommentera

Publiceras ej