Al Pachino kommer  testa Gourmet =0! Provsmakning för en Maffiaboss. Lyxig förpackning , lätt att öppna, såsen rann liksom som blod.....heheheheheheh tyckte min maffiaboss...Såsen kom ut först och bitarna fastnade, inte bra.
Han luktade sig fram. Den mest kräsna katten...sparade med tassen vägrade äta=?!!!!!..... Kräsna lilla AlPachino åt endast lite på Laxen. Glufsade i sig all kyckling som han ällllllllskar.
Bättre nästa gång på kvällen. Jag kommer garanterat att köpa dessa påsar igen. Bra med variation men själva påsen behöver blir bättre, kanske i askar så man lätt får ut allting blir jädrans kladdigt.

Min dag blev annat än lugn, jag har yrat och sprungit runt i stan med mina tår som gör ont.Känt mig lite smått handikappad idag utan mobil fast det var ändå rätt skönt att slippa mobilstressen som jag tycker uppstår ganska lätt. Nu över till lite gott och jag tänkte tipsa om dessa matiga och goda Omelettmuffins med massa ägg som mamma hade =)som jag gjorde. ..å JO, Al älskade dem.

 

4 ägg
1/2 dl keso
1/2 dl vispgrädde
1/2 dl riven ost
1/2 tsk bakpulver
Salt
Peppar

Fyllning:
Fetaost
Oliver
Körsbärstomater
Riven ost

Gör så här:
Sätt ugnen på 200 grader.
Blanda allt till muffinsarna i en bunke (inte fyllningen).
Häll ner smeten i muffinsformar som står i en muffinsplåt.
Stoppa ner lite fyllning i muffinsarna och toppa med lite riven ost, sätt in i ugnen ca 20 minuter

Kommentera

Publiceras ej